Email: echipa@pickme.ro

Politica de retur - pickme.ro

Conform legislației române în vigoare: consumatorul poate returna produsele achiziționate, în ambalajul original, în termen de 14 zile calendaristice de la primire, fără penalități. Clientul este responsabil pentru "diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor", conform OUG 34/2014, cu modificările în vigoare. Consumatorul nu mai beneficiază de aceleași drepturi și în cazul în care produsul comandat a fost creat după solicitările acestuia adică, mai exact, cadourile personalizate sau cele care, prin natura lor, nu pot fi returnate (cele care conțin imagini sau texte personalizate la alegerea clientului).

Categoriile de produse care se exclud de la posibilitatea de returnare:

- Produsele personalizate

- Alte produse răspândite în categorii care, prin natura lor, pot fi personalizate

Fotografiile din descriere sunt cu titlu de prezentare.

Returnarea produselor eligibile pentru acest proces se va face pe cheltuiala comerciantului, în cazul acesta pickme.ro și prin aceeași metodă de transport cu care s-a făcut și expedierea. Produsul trebuie să fie ambalat în pachetul său original (în cazul în care acesta era prezent), cel cu care a fost expediat. Suma aferentă produsului returnat sau, după caz, produsul care lipsește, va fi achitată de pickme.ro în termen de 14 zile calendaristice de la solicitare.

Alte motive pentru returnarea unui produs:

- ați primit un alt produs decât cel comandat;

- produsul a ajuns la dumneavoastră defect sau deteriorat

- diferența dintre imaginea produselor din magazin și cel primit de dumneavoastră este evidentă și se dovedește (inclusiv diferența de culori, dar nu și de nuanță)

Avem rugămintea să verificați conținutul pachetului în prezența reprezentatului firmei transportatoare. Dacă produsul este deteriorat, vă rugăm să menționați acest fapt pe formularul de transport și să reclamați imediat acest fapt la adresa de e-mail echipa@pickme.ro sau la numărul de telefon 0720 360 723. Dacă pachetul ajunge la dumneavoastră deteriorat, desfăcut, vă rugăm să refuzați primirea acestuia. În caz contrar orice reclamație ulterioară este declarată nulă.

Dacă constatați ulterior că produsul este defect, vă rugăm să ne contactați pe aceeași adresă de e-mail echipa@pickme.ro sau la numărul de telefon 0720 360 723.

ATENȚIE!

Produsele realizate la comandă, personalizate după specificațiile clientului nu se pot returna conform Ord.130/2000 Cap.2 Art.10, litera c) --contracte de furnizare a unor produse executate după specificațiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum și a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;

 

Abonează-te la newsletter